Kaupan ehdot
Powergrip.fi - kaupan ehdot
Päivitetty 1.4.2018
1. Yleiset ehdot
Powergrip.fi on Fritid Finland oy:n (Y-tunnus: 2274308-3) verkkokauppa. Tässä kuvattuja sopimusehtoja käytetään Powergrip.fi verkkokaupan myymiin palveluihin ja tuotteisiin Powergripin ja sen asiakkaan välille muodostuneessa kauppasuhteessa. Pidätämme oikeuden päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan Powergrip.fi sivuilla tilauksen hetkellä voimassa olevia kaupan ehtoja. Emme vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuneista vahingoista.
2. Tilaaminen ja hinnat
Tuotteiden tilaaminen onnistuu parhaiten verkkokauppamme kautta. Tilausta tehdessään asiakkaan on luovutettava meille täydelliset yhteystietonsa, sisältäen nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen sekä matkapuhelinnumeron.
Matkapuhelinnumeroa käytämme asiakkaan tavoittamiseen mahdollisissa ongelmatilanteissa. Posti lähettää matkapuhelimeen paketin saapumisilmoituksen, sopii kotipaketti-toimitustavassa jakeluajankohdasta tai lähettää pakettiautomaatiin tilatun paketin osalta sinulle lokerokoodin tekstiviestillä. Älä hävitä Postin lähettämää viestiä, sillä tarvitset koodia pakettia noutaessasi. Posti säilyttää pakettia seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.
Sähköpostiosoitteeseen lähetämme tilausvahvistuksen sekä tilauksesi lähettämisen yhteydessä tiedon lähettämisestä ja lähetyksen seurantatiedot.
Asiakas sitoutuu tilauksen hetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
3. Maksutavat
Voimassa olevat maksutavat löydät täältä.
4. Toimitustavat
Lähetämme tilaukset Suomessa Postin kautta. Suomen lisäksi toimitamme tilauksia miltei kaikkialle maailmaan. Tutustu toimitustapoihimme.
Jos tilattua tuotetta ei jostain syystä ole saatavilla, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse. Tuotteiden värit ja painatukset saattavat poiketa verkkokaupan kuvissa olevista esimerkeistä etenkin erikoisempien värien (swirl, burst jne) sekä yksilöllisesti värjättyjen (dyed) kiekkojen tapauksessa.
5. Reklamaatiot, vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Tuotteet voi palauttaa joko Postin maksuttomalla asiakaspalautuksella tai suoraan myymälöihin. Powergrip vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeidemme mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta.
Lisää tietoa asiakaspalautukset -sivulta.
6. Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan reklamoida kuljetuksesta vastaavaa tahoa viipymättä. Meille asiasta voi ilmoittaa joko puhelimitse 045-2718818 tai sähköpostilla osoitteeseen [email protected] Autamme tarvittaessa asian selvittämisessä.
7. Riidanratkaisuelimet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Linkki ODR-forumille
8. Asiakastietojen kerääminen ja tietosuoja
Lue tietosuojaseloste.