Asiakaspalaukset
Vaihto- ja palautusehdot
Verkkokauppatilauksilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös tuotepakkausten tulee olla alkuperäisessä kunnossa, eli esimerkiksi kenkälaatikko tulee pakata toiseen laatikkoon tai pussiin, jotta posti ei liimaa osoitetarroja tuotteen alkuperäispakkaukseen.
Tuotteet voi palauttaa joko Postin maksuttomalla asiakaspalautuksella tai suoraan myymälöihin. Powergrip vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeidemme mukaisesti Postin palvelupisteen kautta.
Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, hyvitämme rahat tai lähetämme tilalle pyytämäsi korvaavat tuotteet.
Emme tarvitse pankkitilinumeroasi, teemme palautuksen maksunvälittäjämme palvelun kautta.
Mikäli olet maksanut tilauksesi suomalaisen pankin kautta, maksunvälittäjämme (Paytrail) lähettää sinulle sähköpostitse ohjeet rahojen palauttamista varten. Jos tilauksesi on maksettu luottokortilla tai PayPalilla, pystymme tekemään hyvityksen suoraan takaisin luottokortillesi / PayPal-tilillesi. Jos tilauksesi on maksettu laskulla, osamaksulla tai muulla tavoin, olemme sinuun yhteydessä ostohinnan palauttamisesta. Lahjakortilla maksetun tilauksen hyvityksen palautamme takaisin lahjakortille.
Tuotteen vaihto tai palautus postin kautta
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (045-2718818 / [email protected]) ja sopia tuotteen vaihtamisesta tai palauttamisesta.
Liitä palautukseen seuraavat tiedot:
- -Kopio tilausvahvistuksesta / kuitista (tilausnumero, nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero)
- -Tieto palautuksen syystä ja toiveesi palautuksen jatkokäsittelystä (tuotevaihto, hyvitys jne)
- Pakkaa palautettavat tuotteet siten, että ne kestävät kuljetuksen meille takaisin.
- Vie paketti Postin palvelupisteeseen ja kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 628487. Jos noudit tilauksesi Postin pakettiautomaatista, voit palauttaa tilauksesi meille ilmaiseksi samasta automaatista käyttämällä vastaanottovaiheessa saamaasi pakettiautomaatin noutokoodia.
- Pyydä Postilta palautuksestasi seurantatunnus, niin voit seurata palautustasi.
- Kun palautus on saapunut meille, käsitelty ja hyväksytty, hyvitämme ostohinnan maksunvälittäjämme kautta tai lähetämme tilalle pyytämäsi korvaavat tuotteet.
Palautusosoite:
- Asiakaspalautus, tunnus 628487
- Fritid Finland oy / Powergrip
- Latokartanontie 1
- 90150 OULU
Tuotteen vaihto tai palautus myymälään
Tuotteen vaihto ja palautus onnistuu myös myymälöissämme. Ota tuotteen lisäksi mukaasi kuitti ostoksestasi ja suuntaa lähimpään myymäläämme. Huomaathan, että verkkokaupasta tilatun tuotteen maksun palauttaminen tapahtuu kuitenkin yllä Vaihto- ja palautusehdot -kohdassa mainituilla tavoilla, vaikka tuotteen palauttaminen myymälöihinkin onnistuu.
Kuinka teen reklamaation viallisesta tuotteesta?
Jos tilaamasi tuote on viallinen tai se on rikkoontunut tuotteen takuuaikana kannattaa edetä seuraavasti:
- Etsi alkuperäisen tilauksesi kuitti tilaushistoriastasi tai sähköpostistasi
- Ota kuva tuotteen viasta sekä toinen kuva jossa näkyy koko tuote ja sen yleiskunto
- Lähetä meille sähköpostia [email protected], kerro viestissäsi ongelmasta ja liitä mukaan ottamasi kuvat sekä kopio tilauksesi alkuperäisestä kuitista
- Olemme yhteydessä tuotteen valmistajaan / maahantuojaan ja sovimme jatkotoimenpiteistä
- Ilmoitamme sinulle reklamaatiosi etenemisestä ja ohjeistamme jatkotoimenpiteissä